söndag 26 februari 2012

Söndagskväll

Godkväll i stugan!
Nu är ännu en vecka i underbara Hong Kong snart till ända. Den har varit till stor belåtenhet och jag kommer lägga mig i sängen ikväll med ett leende på läpparna och känna mig grymt nöjd med vart jag befinner mig! Jag har en del bilder från helgen (och förra med för den delen..) men det får bli en annan gång för imorgon ska jag ut och vandra lite och då ska jag vara pigg! Bild här nedanför är från ikväll då jag lagade mat med två av mina korridorskompisar och en killkompis till dem. Jag försökte glänsa med mina mandarinkunskaper men jag får nog öva lite på uttalet då de hade svårt att förstå vad jag sa ;)


I veckan som kommer blir det då som sagt en vandring imorgon och sen kommer det bli en del plugg för att få undan lite projekt så jag slipper sitta nästa vecka och plugga så mycket. På fredag åker jag till Peking och ska möta upp mor & far och stanna där i fem dagar innan vi tillsammans flyger hit till Hong Kong. Så, ännu en spännande och händelserik vecka som väntar på mig, godnatt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar