fredag 17 februari 2012

Fredagen den 17 februari

Hello there,

ursäktar mig direkt för dålig uppdatering under veckan, men det har varit fullt upp och bättre kommer det inte bli. Vi är nämligen ett gäng som ska åka till Singapore idag och stannar till på tisdag. Låter inte helt fel, va? Ska dom ut och resa nu igen.. Ja, det ska vi, och det börjar nästan kännas lite läskigt för nu känns det inte som värsta grejen att åka iväg till något nytt land. Men allra, allra helst hade jag faktiskt velat sätta mig på ett flyg med en helt annan destination. På söndag ska nämligen världens sötaste Albin döpas och släkt och vänner kommer att samlas för att fira honom. Jag ska medge att det känns sådär att vara på andra sidan jorden när något sånt speciellt händer där hemma, men man kan inte få allt.



Faster kommer i alla fall att tänka på dig lite extra på söndag och
lovar att skämma bort dig när jag kommer hem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar