lördag 25 februari 2012

Friday night

Godkväll!
Här är det nu fredagsnatt/lördagsmorgon beroende på vad man föredrar. Klockan är i alla fall 00:16 och jag har kommit tillbaka efter en väldigt mysig kväll. Men för att ta dagen från början så hade jag och två andra tjejer en redovisning imorse som gick bra och därefter följde en timmes mandarin. Nu börjar vi nästan lära oss att ha en vettig konversation så det börjar bli mer och mer intressant! Efter det var min skolvecka slut och det firades med att spela squash med Christine. På kvällen sen åkte vi ett gäng ner till Soho där vi först var på en bar som Svenska Handelskammaren hade After Work på, vi hängde dock bara med varandra och chitchattade. När vi var tillräckligt hungriga så gick vi över gatan till Tacoloco och åkte nachostallrik, väldigt mysigt och gott och  heavenly!

Och nu så är jag då tillbaka på rummet och redo att däcka i sängen. Delar med mig av en bild tagen från förra helgen i Singapore, kan knappt förstå att jag ens varit där eller att det redan är en vecka sedan - time flies har fått en helt annan innebörd här!

Fina Stina och jag med hela Singapore i bakgrunden

1 kommentar: