torsdag 2 februari 2012

2 februari 2012

Idag är det inte vilken dag som helst, utan det är min födelsedag! Dagen har varit fylld med skola från 08:30-17:20 så nu sitter jag och laddar upp ( läs vilar mig) inför kvällen. I och med att jag bara går i skola på onsdagar - fredagar så hinner man glömma bort hur jobigt det faktiskt är att behöva gå i skolan där i mellan, världsligt problem I know.. ;)

Ikväll blir det först middag tillsammans ett gäng på andra sidan vattnet på Hong Kong Island-sidan och sen vidare någonstans. Kom att tänka på att detta är tredje landet som jag firar min födelsedag i - Sverige, USA och nu så Hång Kång.

Vi som var på Filippinerna tillsammans som även en del av bland annat ska med ut ikväll!

Lite impade nu va? Det tog två försök och sen så satte vi den, perfection or what? Det var helt underbart där och denna fina bild får avlusta mitt födelsedagsinlägg, ha en bra kväll alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar