söndag 5 februari 2012

Födelsedagen

Hej!
Ett litet avbrott mitt bland alla Filippinbilderna tror jag inte ska skada, så slänger in lite bilder från min födelsedag i torsdags.

Från vänster Stina, Carro, Kajsa, Lilian, jag och Melinda. Vi köpte likadana diadem för att matcha varandra, snyggisar! Dessa tjejer är  grymt bra och gör allt så himla mycket roligare här borta!

Vi åt på en brittisk pub nere i Wan Chai, väldigt gott! Här med Rasmus i mitten.

Ena sidan av bordet

Och andra sidan. Det blev en fin skara på 17 pers tror jag någon sa, värsta poppis ;)

Fick bland annat dessa söta nagellack. De står så fint uppradade på hyllan här på mitt rum :)

Den obligatoriska dansen, det är så man gör i Korea eller Taiwan?

Diademen bytte ägare. Och Trygve bytte bort det helt. Det var en väldigt rolig kväll!
Tack alla som var med :)

2 kommentarer: