söndag 18 mars 2012

Sunday afternoon

Goddag!

Sitter på mitt rum och pustar ut efter en väldigt jobbig morgon. Jag och några andra från skolan åkte nämligen iväg och sprang Hysan Healthy Hike & Run med start klockan nio imorse. När jag gick upp efter sex och kollade ut såg jag något rött på himlen och undrade vad det var, solen höll på att gå upp. Tragiskt att jag inte varit upp så tidigt innan ;) Jag tog mig igenom 13 km i väldigt varierande terräng på under två timmar så jag är nöjd. (det var allt annat än platt på väldigt många ställen) Nu ska jag duscha och sen ut och lägga mig på gräsmattan i skuggan och försöka få något plugg gjort. Vädret har nämligen slått om totalt och det är nu närmre 30 grader och klarblå himmel! Big like på den då blå himmel inte är något vi blivit bortskämda med här borta i Hong Kong. Dags att försöka resa sig från stolen, au revior!

2 kommentarer:

  1. Bra sprungit! Den solen missade vi, men det var kanske bra, för 30 grader är inte alltid så bra .... Nu var jag negativ, fast positiv för det vädret vi hade! Här är det vår, fast inte sol idag. Ska ut i trädgården. Någon penséa ska sättas i trapplådan.

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat tjejen! Hoppas det var kul att köra! Vad är nästa mål ;) (låter kanske dumt att fråga så här precis efter loppet men ändå...)

    SvaraRadera