måndag 26 mars 2012

A day in the park, Kowloon park

Hej!

Äntligen säger jag bara, ÄNTLIGEN! Äntligen har vädret vänt och himlen är blå och fåglarna kvittrar och jag har jättemycket plugg att göra.. Men strunt i det sista och fokuera på det första. Jag och Stina begav oss idag till Kowloon Park och la oss där och solade/pluggade/chillade. Efter att blivit utstirrade av alla om gick förbi och varit där i fyra timmar så åkte vi och köpte sushi och sen hem för vidare projektplugg.

Nu har jag käkat nudlar och dumpling till kvällsmål och sett ett avsnitt Desperate Housewives och är nu redo att släcka för dagen. Hoppas ni haft en bra start på veckan allesammans. Och just det, jag har såå mycket bilder att lägga upp här så jag vet inte var jag ska börja.. En annan dag (som det brukar låta, I know). Puss!




Ja, de har flamingos i parken.

Sushi för 3 kronor biten, #sweetlifeHK

Modevisning i köpcentrat på väg hem


1 kommentar:

  1. Varför åt vi inte den sushin?
    De där flammingosarna känner jag igen. Och sen gick, gick, gick vi runt i parken för att komma ut ur den och till ICC och Ozone - Sweet life!

    SvaraRadera