onsdag 14 mars 2012

Onsdagskväll

HEJ!
Har ni haft en bra start på veckan? Jag har haft en dag med skola från 09.30-17.20 och därefter var jag ute och sprang en runda på gatorna här i Hong Kong. Det finns tyvärr inga löpspår att ge sig ut på här så hård asfalt och armbågning med kineser är vad man får försöka ta sig an och acceptera, går ganska så bra, ibland. På söndag är det tänkt att jag och fyra till ska åka iväg och springa ett löplopp här ute i buschen någonstans. Men fick reda på idag att de inte fått in min anmälan, men pengarna har de minsann dragit. Suck på den. Men lite mail hit och dit och så får vi hoppas på att de ger med sig och fixar in mig i startlistan. Kom på nu att jag har mandarinläxa till imorgon, wopsidopsi, dags att göra den.

Glöm inte att jag har namnsdag idag ;) Har fått gratulationer härifrån samt från Fridhem, Norrto & Eslöv - man tackar! Och imorgon har Kristoffer namnsdag så jag passar på att gratulera här lite i förväg - grattis på namnsdagen Kristoffer!

Läxan var det, ha det bra!


En bild från förra veckan, Hong Kong's rusningstrafik

1 kommentar:

  1. Och från San Diego!!!!! Kolla in Whatsup :D
    Kramar

    SvaraRadera