torsdag 1 mars 2012

Ny månad och första mars

Godkväll!

Känner att jag börjar komma mer och mer efter i rapporteringen om vad som händer här borta men ska försöka få ihop några inlägg som kommer dyka upp under de kommande dagarna när jag befinner mig i Peking.

Men i vilket fall, ny månad! Jisses säger jag, redan två månader som har gått?! Igår var det skottdag och det firades med fika på kvällen med lite plugg och mys med två fina vänner. Idag har det varit skola från 08:30-17:20 och efter det gick jag och tränade och nu sitter jag här. Håller på att tvätta så väntar på att maskinerna ska bli klara så jag kan börja packa. Idag var den varma luften tillbaka och det var riktigt behagligt ute, gick hem från gymmet i bara linne. Mer sånt åt Hong Kong röstar jag för.

Lägger upp några bilder från i lördags när vi var ute en sväng.


Fina Christine på tunnelbanan

Uppe på taket på Azuro

<3 Hong Kong

Melinda, jag och Christine

No words needed


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar