lördag 31 december 2011

Jul/Mellandagarna/Nyår

Hoppas ni haft en bra jul med allt vad det innebär. Det har i alla fall jag haft och det har varit fullt upp precis hela tiden! Nu håller jag på med lite förberedelser så smått inför den stora resan som går av stapeln redan nu på måndag! (om två dagar och en timme lyfter planet!) Lite resenerver börjar faktiskt att spöka väldigt mycket nu om jag ska vara ärlig.


Har försökt mig på en packningslista som inte är så lätt att skriva. Jag kommer bara ha några timmar på mig uppe i Stockholm att packa och få ner allt i min bag så det kommer nog bli lite sista-minuten-hets. I brist på saker att skriva ner så började jag öva på de kinesiska teckena. Så om ni undrar hur man skriver "Gott Nytt År" så illusterar bilden här ovan det så fint, tog bara flera minuter att skriva det. Känns lite ineffektivt att hålla på med sånna tecken bara.

Nu måste jag gå och förbereda mig inför kvällen party, det är ju nyårsafton idag! Hoppas ni får en fin kväll med trevligt sällskap, Gott Nytt År!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar