fredag 18 maj 2012

Home delivery - check!

Hej!
Idag var det Carros sista dag så då funderade vi på att beställa pizza som de kom och lämnade den till oss här på boendet. Sagt och gjort! Det var väldigt skönt att de kom och lämnade den men det tog tiiid, dock lätt värt det!

Nu har alla mina fina flickor åkt och jag är kvar till på söndag med killarna. Det känns väldigt tomt men har lite ärenden som ska göras så tiden kommer nog springa iväg ändå. Om 72 timmar sätter jag mina fötter på svensk mark igen. Jag längtar väldigt mycket då jag har otroligt mycket att se framemot! Ett axplock av saker som jag längtar efter: Emil, lägenheten, tvåsamheten, Stockholm, att bli valpvårdare, Skåne, familjen, brorsonen, bo granne med Martina igen, andas frisk luft, grilla, dricka friskt vatten, nytt jobb, umgås med alla fina människor och sova i min säng igen! Jag lovar att listan kan göras milslång!!

Dags att sova nu, sweet dreams!

Ps. Grattis lillebror på födelsedagen! Om du ens läser här? En sak till som jag längtar till. Att få terrorisera Simon. Varje dag. Hela sommaren. Hehe ;) Ds.

4 kommentarer:

  1. Hahaha, jag dör, vad kul! Terrorisera Simon, stackarn! :D

    SvaraRadera
  2. Du glömde att bli bjuden på plankstek =) hihi. Trevlig resa hem!!!!

    SvaraRadera
  3. Han mobiliserar! Fast det behöver han inte lägga så mycket krut på - kan redan.

    SvaraRadera
  4. Beda och jag är beredda att iscensätta grova sanktioner mot främlingar som är dumma mot oss!

    SvaraRadera